صندوق پژوهش و فناوری در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است

رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: صندوق پژوهش و فناوری در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان راه اندازی شده و به شرکت های دانش بنیان خدمات مالی ارائه می کند.

«محمد نبی شهیکی تاش» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: ماموریت پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، توسعه کسب و کارهای دانش بنیان  و  ارتقای پایه دانشجویی کسب و کارهای مورد نیاز استان است.

 

رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان یادآور شد: پارک علم و فناوری به دنبال حوزه هایی است که بتوانند ارزش افزوده اقتصادی و اجتماعی داشته باشند و این مسیر مستلزم آن است که زیست بوم کارآفرینی نوآورانه در استان شکل گیرد.

 

شهیکی تاش ادامه داد: توسعه بازار یک مسئله خیلی مهمی است و روند رشد شرکت های دانش بنیان  در بعد فنی روند قابل قبولی است و بخش تقاضا  متناسب با آن  رشد پیدا کند و پارک علم و فناوری  سعی کرده چتر حمایتی خود را افزایش  دهد.

 

وی افزود: اگر شرکت های دانش بنیان بخواهند توسعه معنا داری پیدا کنند باید نظام پشتیبانی کسب و کارها به خوبی طراحی شود و زنجیره بازاریابی این محصولات کمک کنیم.

 

رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان یادآور شد:پارك علم و فناوري استان به منظور ترويج و ترغيب نوآوري، تشويق صنعتي‌سازي دستاوردهاي دانش ‌بنيان و تضمين توسعه پايدار منطقه ‌اي تلاش كرده با ايجاد بستر نهادي موثر، تعامل سازنده‌اي ميان دانشگاه، صنعت و بازار ايجاد كند.
 

وي افزود: پارك علم و فناوري به عنوان يك نهاد پشتيبان و مكمل دانشگاه شناخته شده كه هدف آن توسعه كسب و كارهاي دانش محور و ايجاد ثروت در جامعه است كه ازطريق شركت هاي دانش بنيان انجام مي شود.

کد خبر 959270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha