۱۱ کتابفروشی استان سمنان در طرح تابستانه کتاب  مشارکت دارند

صادقی نژاد گفت: چهاردهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان «تابستانه کتاب ۹۹» با مشارکت ۱۱ کتابفروشی در استان سمنان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «ابوالفضل صادقی نژاد» طرح تابستانه کتاب ۹۹ با شعار«کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» از ۱۸مردادماه همزمان با عید سعید غدیر آغاز و تا پنجشنبه ۳۰مرداد در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان سمنان  ادامه خواهد داشت.

 

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه  در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند اضافه کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و 500 هزار ریال است که با لحاظ کردن یارانه 20 هر خریدار کتاب از 300 هزار ریال تخفیف برخوردار می شود.

 

صادقی نژاد از مشارکت۱۱​ کتابفروشی استان سمنان برای اجرای طرح تابستانه کتاب ۹۹ دراستان سمنان خبرداد وافزود: از این تعداد هفت کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، کتاب ارسطو و کتاب اشراق در سمنان، دو کتابفروشی سرزمین کتاب و کتابکده در شاهرود و دو کتابفروشی شهر کتاب و مجموعه فرهنگی دانشجو در دامغان در طرح تابستانه کتاب مشارکت و فعالیت دارند.

 

وی یادآور شد: مخاطبان در مدت ۱۲ روز و تا سی ام مرداد با در دست داشتن کارت ملی مجاز به خرید کتاب هستند.

 

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در طرح تابستانه کتاب ۹۹ به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

 

کد خبر 959273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha