بیماری کرونا همچنان در استان اردبیل قربانی می گیرد / ۳۴۳ نفر مبتلا در مراکز درمانی بستری هستند

حبیب زاده گفت: بیماری کرونا همچنان در استان اردبیل قربانی می گیرد و طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر در استان اردبیل به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 43 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل در مراکز درمانی بستری شده که مجموع این بیماران به رقم 343 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: بیماری کرونا همچنان در استان اردبیل قربانی می گیرد و طی 24 ساعت گذشته 6 نفر در مراکز درمانی استان اردبیل به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

 

این مقام مسئول افزود: 39 بیمار مبتلا به این بیماری نیز پس از بهبودی کامل از مراکز درمانی طی 24 ساعت گذشته ترخیص شده اند.

 

حبیب زاده اعلام داشت: متاسفانه 67 بیمار بدحال کرونایی نیز در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان تحت نظر قرار دارند.

 

وی بیان کرد: توصیه های گذشته از جمله استفاده مداوم از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را همچنان از شهروندان درخواست می کنیم و امیدواریم با رعایت این مسائل بتوانیم گام موثری در کاهش ابتلا به این بیماری را در سطح جامعه برداریم.

 

حبیب زاده یادآور شد: استفاده از ماسک در اولویت برنامه های روزانه شهروندان باشد تا زمینه جلوگیری از شیوع این بیماری با ضریب بیشتری صورت گیرد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان خاطر نشان کرد: تداوم وضعیت قرمز شیوع بیماری در استان اردبیل نگران کننده است و امیدواریم همشهریان با رعایت مسائل بهداشتی بتوانند شرایط را به وضعیت بهتری تغییر دهند.

کد خبر 959278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha