پخش نماهنگ «پیمان غدیر» کانون «دوستان آسمانی» از سیمای فارس

گواهیان با اشاره به تولید نماهنگ «پیمان غدیر» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» گفت: این نماهنگ توسط گروه رسانه ای «ماح» تولید و از سیمای استان فارس پخش شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم،  با اشاره به تولید نماهنگ «پیمان غدیر» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» گفت: این نماهنگ با اجرای نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع) گفت: صفر تا صد این سرود به وسیله اعضای کانون انجام شده و شعر آن سروده «علی جوادیان» بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» با اشاره به اینکه همچنین تدوین فیلمبرداری و تدوین این اثر به همت گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است، افزود: تدوین این اثر زیبا توسط «اسماعیل اکسیری» و تنظیم آن نیز به همت «آریا خسروی نیا» صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه این نماهنگ در فضای مجازی کانون «دوستان آسمانی» به اشتراک گذاشته شده است، بیان کرد: همچنین نماهنگ «پیمان غدیر» از سیمای استان فارس نیز پخش شده است که جا دارد از همکاری صداوسیمای استان قدردانی کنیم.

 

گواهیان با اشاره به دیگر تولیدات این کانون فرهنگی و هنری به مناسبت عید غدیر، خاطرنشان کرد: پادکست «عیدالله اکبر» از دیگر آثاری بود که به همت بچه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید و در فضای مجازی این کانون در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» همچنین با اشاره به برگزاری جشن غدیر خم در مسجد امام حسین (ع) گفت: اجرای سرود، تئاتر، مولودی خوانی، برگزاری مسابقه، از برنامه هایی بود که در این مراسم باشکوه به اجرا در آمد.

کد خبر 959324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha