مسابقات تفسیر قرآن کریم در بام ایران برگزار می شود

حجت الاسلام روحانی از برگزاری مسابقات تفسیر قرآن کریم همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: آزمون این دوره از مسابقات روز جمعه ۲۴ مرداد ماه جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام «آیت الله روحانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آزمون این دوره از مسابقات روز جمعه 24 مرداد ماه جاری رأس ساعت 8 و 30 دقیقه صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این آزمون بین 46 نفر شرکت کننده در سطح استان و در 2 حوزه برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه در این دوره از مسابقات 16 نفر از آقایان و 30 نفر از خانم ها شرکت کرده اند ابراز کرد: با توجه به شرایط موجود حوزه ها قبل از برگزاری آزمون ضدعفونی می شوند.

 

حجت الاسلام روحانی گفت: مسابقات تفسیر قرآن کریم برای شرکت کنندگان شهرستان های بروجن و لردگان در نمازخانه اداره اوقاف شهرستان بروجن برگزار می شود و شرکت کنندگان سایر شهرستان ها نیز در سالن دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان به رقابت می پردازند.

 

خاطرنشان می شود: شرکت کنندگان باید با مراجعه به آدرس شهرکرد، بلوار کاشانی، جنب تالار قصر، کوچه 21 برای شرکت در مسابقات تفسیر قرآن کریم حاضر شوند.

 

کد خبر 959337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha