ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طمع دشمن به کشور را از بین می برد/ حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان از فعالیت های برنامه ای

بیکی از آمادگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در حمایت فعالیت های برنامه ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی بیکی» امروز (سه شنبه 21 مرداد) در طرح سه شنبه های تکریم که در منزل خانواده شهید «علی اکبر سهرابیان» در شهر سرخنکلاته برگزار شد، گفت: طرح سه شنبه های تکریم به منظور تجلیل از خانواده های شهدا، سه شنبه هر هفته برگزار می شود که امروز خدمت خانواده شهید سهرابیان رسیدیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا یکی از حرکت های موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طمع دشمن را به کشور ما از بین می برد.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد کانون ها در سطح استان افزایش یافته ولی اعتبارات کاهش یافته است، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا ورود ما به فضای مجازی بیشتر شده است.

 

بیکی اظهارداشت: با این اقدام، هزینه ها به یک سوم کاهش یافته است، ولی در این شرایط برای فعالیت چهره به چهره نمی توان کاری کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: در استان 850 کانون فرهنگی هنری وجود دارد که 40 درصد این کانون ها اهل سنت هستند.

 

وی گفت: یکی از مشکلات ما در این کانون ها این است که مساجد ما روحانی ندارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در حال حاضر فعالیت چند کانون فرهنگی هنری در استان به عنوان یک برند کشوری هستند و توانایی فعالیت در حوزه فیلم و عکس در گستره ملی را دارند.

 

وی یکی از این فعالیت های ملی را جشنواره فیلم کوتاه طنین اعلام کرد و گفت: این جشنواره از سوی کانون فرهنگی هنری طنین گرگان در گستره ملی برگزار می شود.

 

بیکی اضافه کرد: 90 درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در گسترده بومی و محلی فعالیت دارند.

 

وی از آمادگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در حمایت فعالیت های برنامه ای خبر داد و گفت: در حال حاضر اعتبار ما صرفا برنامه ای است و اگر طرح ارائه شده کانون ها خوب باشد برای جذب اعتبارات ملی پیگیری می شود.

 

 

کد خبر 959353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha