جشن بزرگ عید غدیر در کانون نورالثقلین کاشمر برگزار شد

شریعت گفت: به مناسبت عید اکمال دین و اتمام نعمت خداوند، آیین جشن و سرور به همت کانون فرهنگی و هنری نورالثقلین کاشمر برگزار شد.

«محمد شریعت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر با بیان اینکه جشن ‌های ویژه عید غدیر خم با برنامه ریزی انجام شده و با رویکرد تبیین موضوع مهم غدیر و ولایت صورت پذیرفت، گفت:به مناسبت عید اکمال دین و اتمام نعمت خداوند، آیین جشن و سرور به همت کانون فرهنگی و هنری نورالثقلین کاشمر برگزار شد.

 

مدیر کانون نورالثقلین کاشمر افزود: اهمیت عید سعید غدیر به عنوان برترین عید‌ها به دلیل اهمیت موضوع ولایت و همچنین شخصیت ممتاز امیر مؤمنان علی (ع) به عنوان امام و پیشوا برترین الگو و نمونه برای مسلمانان است.

 

وی با تاکید بر اینکه غدیر خم روز معرفی امام علی (ع) به عنوان جانشین و وصی است، روزی که باید از دریای بیکران معرفت الهی جرعه‌ای بنوشیم و سیراب شویم، اظهارکرد:کانون های مساجد برنامه های متنوعی در روز عید غدیر برگزار کردند.

 

شریعت با بیان اینکه غدیر واقعه‌ای عظیم، ارزشمند و الهی است از این رو باید شکوه و عظمت غدیر را در آئین ‌ها و مراسم‌های جشن احیاء کنیم، ادامه داد: طبق روایات اسلامی بزرگ‌ترین عید مسلمانان جهان عید سعید غدیر است چرا که در این روز دین اسلام به کمال و تعالی می‌رسد و نعمت رسالت تکمیل می‌شود.

کد خبر 959363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha