انجام بیش از یک هزار فقره نمونه برداری و  بازرسی از واحدهای تولیدی ایلام

مدیرکل استاندارد ایلام از انجام بیش از یک هزار فقره نمونه برداری و بازرسی از واحدهای تولیدی ایلام خبر داد.

«مهناز همتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: بازرسان استاندارد از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از 1000 فقره نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه تحت پوشش استان انجام داده‌اند.

 

 مدیرکل استاندارد ایلام عنوان کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون تعداد 890  فقره بازرسی و 124 فقره نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

 

مدیرکل استاندارد هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آن ها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

 

همتی خاطرنشان کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

 

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون، طی ۷۷ بازرسی توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار ۳۱ فقره گواهی تاییدیه برای آسانسورهای استان صادر شده است.

 

همتی خاطرنشان کرد: اجباری شدن استاندارد آسانسورها و دستور العمل آن جهت صدور پروانه و پایان کار ساختمان به شهرداری‌های کشور از سال ۱۳۸۲ ابلاغ شده است.

کد خبر 959627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha