ارائه تسهیلات کرونایی به  کارگاه های تولیدی لرستان

آشتاب از ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی استان خبرداد و گفت: ۲۳ هزار نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « علی آشتاب» امروز (۲۲ مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت دولت از واحدهای تولیدی در پی بحران ناشی از کرونا، اظهار داشت: در حمایت از بنگاه‌ها و کسب کارهای آسیب دیده از کرونا تسهیلات خوبی در لرستان به واحد های تولیدی پرداخت شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل تاکنون تعداد ۲۳ هزار و ۷۸۵ نفر در قالب ۱۸ هزار و ۷۱۰ پرونده و مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌های استان معرفی شده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات به واحدهای خسارت دیده، از اولویت‌های مهم و اصلی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان است.

 

آشتاب افزود: پس از بررسی‌های لازم در دستگاه‌های اجرایی و دبیرخانه کارگروه اشتغال تاکنون مبلغ ۳۶ میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل به این کسب و کارها پرداخت شده است که امیدوارم این تسهیلات بتواند کمکی برای جبران خسارت این واحدها باشد.

کد خبر 959728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha