ساحت های ادبیات انقلاب اسلامی ایران بررسی می شود

نشست «بررسی ساحت‌های ادبیات انقلاب اسلامی ایران» به صورت مجازی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، بیست‌و ‌پنجمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی ادبیات انقلاب اسلامی از نظر تا نظریه با موضوع «بررسی ساحت های ادبیات انقلاب اسلامی ایران» ساعت 10 شنبه، 25 مرداد به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

 

«قاسمعلی فراست »از نویسندگان معاصر و چهره های نام آشنای ادبیات دفاع مقدس در این نشست حضور دارد. فراست متولد یکم تیر 1338 در گلپایگان است که از سال 1357 شروع به نویسندگی کرده است. زیارت، نیاز، بن بست، توتستان، غار آبی، آن روزها،باغ سیب، روزهای برفی، گلاب خانم،عشق مانعی ندارد، آوازهای ممنوع، کتاب شناسی داستان های روستایی و نخل های بی سر از جمله آثار این نویسنده است.

 

«اسماعیل امینی»، شاعر، نویسنده، طنز پرداز، منتقد ادبی و استاد دانشگاه دیگر سخنران این برنامه است که دبیری نشست را نیز بر عهده خواهدداشت. امینی متولد 1342در تهران است. وی کتابهایی همچون جلسه شعر، لبخند بر لب شعر، بوستان بی درخت، لبخند غیر مجاز،نشر اکاذیب، اسبها و خرها، تبسم دوست، دلقک و شاعر دربار و عمو زورگیر را نوشته است. وی ضمن تدریس در دانشگاه، داوری بسیاری از جشنواه های ادبی را بر عهده دارد و عضو شورای عالی شعر و شورای عالی موسیقی صدا و سیماست.

 

گفتنی است، این نشست به صورت مجازی برگزار می شود و علاقمندان می توانند در بستر برنامه «اسکای‌روم» به صورت آنلاین و از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/ricac/literatureدر سایت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در این نشست شرکت کنند.

 

 

کد خبر 959740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha