۲۸۱ مورد بازرسی و گشت مشترک در گیلان انجام شد

دلق پوش گفت: در چهار ماه نخست امسال ۲۸۱مورد بازرسی و گشت مشترک در خصوص گروه کالایی با اولویت به‌ویژه توزیع و تولید ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در گیلان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فرهاد دلق پوش» امروز(چهارشنبه، ۲۲ مرداد) در جلسه کارگروه تنظیم بازار که با حضور «عباس تابش» معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد با توجه به گستردگی حمل و نقل و ترانزیت تجاری و مرزی بودن استان گفت: در این راستا تاکنون هشت هزار و ۱۷۸ لاستیک در گیلان توزیع شده است.

 


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به بازرسی از صنوف افزود: در چهار ماه نخست امسال ۲۸۱مورد بازرسی و گشت مشترک در خصوص گروه کالایی با اولویت به‌ویژه توزیع و تولید ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در گیلان انجام شده است.

 

وی ادامه داد: در این راستا ۱۵۸ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۹۵۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

 

دلق پوش تصریح کرد: امکانات سازمان صمت گیلان برای افزایش نظارت و بازرسی در حوزه بازار با وجود ۱۱۰ هزار واحد صنفی و سه هزار واحد صنعتی، بسیار اندک است و درخواست های این سازمان به رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده کشور تسلیم شده است.

 

وی با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها و خدمات در سطح استان موجب فشار برای اقشار مردم شده است اظهارداشت: این افزایش ها متأثر از متغیرهای کلان اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و تغییرات نرخ ارز است و همواره بازار را تحت الشعاع خود قرار داده که در برخی موارد با تمهیدات کارگروه تنظیم بازار این فشار اندکی قابل کاهش است.

 

دلق پوش تاکید کرد: هرچه از لحاظ لجستیک این سازمان به خوبی پشتیبانی شود، خدمات معاونت نظارت و بازرسی این سازمان به مراتب مطلوب تر از گذشته می شود.

کد خبر 959867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha