عدم اقامه نماز جمعه در ۳۲ شهر فارس

حجت الاسلام ملک مکان گفت: نماز جمعه ۲۴ مرداد در ۳۲ شهر فارس برگزار نمی شود و در ۴۴ شهر دیگر که دارای وضعیت سفید، زرد و نارنجی کرونا هستند، اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین ملک مکان شیراز»، امروز (چهارشنبه 22 مرداد) از عدم امکان برگزاری نماز جمعه در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه وضعیت شیراز در خصوص کرونا، همچنان قرمز است، نماز جمعه 24 مرداد در شیراز برگزار نخواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس افزود: علاوه بر شیراز در 31 شهر دیگر استان نیز امکان اقامه نماز جمعه این هفته وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 32 شهر فارس در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند که شامل  شیراز، آباده، بوانات، مرودشت، کوار، کازرون، سروستان، زرقان، قیروکارزین، ارسنجان، خرامه، جهرم، خفر و شهرهای توابع آنهاست که نماز جمعه این هفته در آنها برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام ملک مکان تاکید کرد: در 44 شهر دیگر در استان که دارای وضعیت سفید، زرد و نارنجی کرونا هستند، نماز جمعه این هفته با اعمال تمامی نکات و موارد بهداشتی برگزار می شود و نمازگزاران باید سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

کد خبر 959888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha