اهدای ۸۳ سری جهیزیه به زوج های جوان در دهه ولایت و امامت

احمدی با اشاره به فعالیت های موسسه الزهرا(سلام الله علیها) خراسان جنوبی در زمینه فراهم کردن ازدواج آسان و تامین جهیزیه ساده برای زوج های جوان بی بضاعت، گفت: در دهه ولایت و امامت ۸۳ سری جهیزیه به زوج های جوان استان اهدا شد.

«ابوالحسن احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ترویج ازدواج از طرف موسسه الزهراد(سلام الله علیها) در خراسان جنوبی در دهه ولادت پیوند آسمانی 77 زوج را با اهدای جهیزیه و مراسم ازدواج برگزار کردیم، گفت: مراسم ازدواج 10 زوج در قاین، 55 زوج در درح سربیشه و 12 زوج در بیرجند برگزار شد و جهیزیه تحویل شان شد.

 

وی افزود: موسسه الزهرا(سلام الله علیها) ویژه ایام غدیر حدود 830 میلیون تومان اهدای جهیزیه داشته است که در مجموع با این مبلغ 83 سری جهیزیه در بخش درح سربیشه، قاین و زیرکوه و بیرجند اهدا شده است.

 

نماینده موسسه الزهرا(سلام الله علیها) در خراسان جنوبی با بیان اینکه این موسسه از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان اهدای جهیزیه داشته است، اظهار داشت: تاکنون حدود 120 سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا شده است.

 

احمدی با اشاره به اینکه این موسسه علاوه بر اهدای جهیزیه، ویژه ایام غدیر 140 میلیون تومان گوشت را تامین و برای اطعام غدیر در استان با یک سوم قیمت تحویل نماینده های شهرستانی داد، گفت: همچنین طی همین مدت 30 میلیون تومان کتاب به مساجد استان اهدا شده است.

 

نماینده موسسه الزهرا(سلام الله علیها) در خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت‌های این موسسه در زمینه فراهم کردن ازدواج آسان و تامین جهیزیه ساده برای زوج های جوان بی بضاعت است، گفت: در دهه ولایت و امامت 83 سری جهیزیه به زوج های جوان در خراسان جنوبی اهدا شد.

کد خبر 959923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha