طرح رزمایش و مواسات محور اصلی برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد در دوران شیوع کرونا است

مقدم با اشاره به اهمیت توجه به نیازمندان و مستضعفان گفت: یکی از برنامه های شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان شیوع بیماری کرونا، طرح رزمایش مواسات و همدلی است.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح رزمایش همدلی و مواسات که پنجشنبه (۲۳ مرداد) در دومین مرحله با همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: طرح رزمایش و مواسات محور اصلی برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد در دوران شیوع کرونا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: ویژه برنامه های فرهنگی، آموزشی و هنری کانون های فرهنگی هنری در دوران شیوع بیماری کرونا تعطیل نیست و این برنامه ها به صورت مجازی و در بعضی موارد که امکان رعایت پروتکل ها در فضای باز وجود دارد اجرا می گردد. 

مقدم با اشاره به اهمیت طرح مواسات و همدلی مطرح کرد: از ابتدای فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی، نیروهای فعال مسجدی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد پای کار آمدن و با شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده در جریان شیوع بیماری کرونا، اقدام به تأمین بسته های معیشتی آنان کردند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز عنوان کرد: همبستگی فکری و عملی نیروهای فعال مسجد با حمایت و درایت مدیر مساجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز رزمایش همدلی و مواسات را در دومین مرحله رقم زد. 

وی تصریح کرد: دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در قالب بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی که موضوعیت فرهنگی مسئله غدیر ضمیمه آن بود در سطح استان البرز و با محوریت ۳۱۴ کانون فرهنگی هنری مسجد که هر کدام به نوبه خود بسته های معیشتی در نظر گرفته بودند توزیع شد. 

 

کد خبر 959962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha