برگزیدگان نهایی نهمین جشنواره موسیقی استان اردبیل مشخص شد / آئین اختتامیه مجازی برگزار می‌شود

منوچهری گفت: نهمین جشنواره موسیقی استان اردبیل با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و آئین اختتامیه این جشنواره بزودی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

«غریب منوچهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نهمین جشنواره موسیقی استان اردبیل با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و آئین اختتامیه این جشنواره بزودی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری انجمن موسیقی و آموزشگاه های آزاد موسیقی برگزار شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: از مهمترین ویژگی های این دوره از جشنواره برگزاری تمامی مراحل جشنواره اعم از ارسال آثار، انتخاب و عرضه آثار، کارگاه های آموزشی و داوری به صورت مجازی بود.

 

منوچهری خاطر نشان کرد: بیش از یک صد هنرمند فرهیخته در این دوره از جشنواره آثار خود را در سه بخش رقابتی، انتخاب مردمی و جنبی به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده بودند.

 

وی افزود: بازدید از صفحه جشنواره توسط هموطنان و مشارکت در بخش مردمی این جشنواره از دیگر ویژگی های این دوره بود که آثار هنرمندان مورد قضاوت مردمی قرار گرفت.

 

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: به دلیل استانی بودن این دوره از جشنواره شرکت کنندگان از سایر استان در بخش جنبی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

 

منوچهری ادامه داد: برگزیدگان بخش رقابتی در بخش ساز در رده سنی الف: امیر حسین رشیدی عیسی لو، رده سنی ب: اصغر دسینه و رده سنی ج: فراهم وظیفه و در بخش آواز در رده سنی الف: الیار سعیدی، رده سنی ب: محمد رضا اصغری، رده سنی ج: وحدت رحیمی معرفی شدند.

 

وی اعلام داشت: برگزیدگان بخش مردمی نیز از مریم جعفرزاده تقدیر ویژه شد و در برگزیدگان بخش جنبی نیز هستی محمد قلی زادگان، علیرضا قالیچه چی و متین مهدی زاده به عنوان برترین ها معرفی شدند.

کد خبر 959973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha