رفع شبهات و انتقال آن به نسل جوان از  رسالت های رسانه های دینی است

حجت الاسلام حسینی کیا، گفت: امروزه با توجه به هجمه های وارده به دین اسلام و تشیع شبهاتی را به وجود آورده که رفع آن از رسالت های رسانه های دینی است.

سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رسالت رسانه های دینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: رسانه ها در دنیای امروزی نقش تاثیرگذاری برروی جوانان دارند و می تواند از ظرفیت های خود در مسائل دینی استفاده کنند‌‌.

وی با اشاره به نقش عالمان و متفکران دینی در رسانه هابرای تبلیغ دین ، افزود: عالمان و متفکران دینی طبیعتا بیشتر  می توانند از ظرفیت رسانه ها به ویژه رسانه های دینی در تیلیغ دین و روشنگری به اذهان عموم  به ویژه جوانان استفاده کنند .

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروزه با شیوع ویروس کرونا شبهاتی به وجود آمده که مطرح کردن این شبهات و پاسخ دهی مناسب به آنان از رسالت های رسانه های دینی و مذهبی است .

جسینی کیا خاطر نشان کرد: برخی از رسانه های ضد دینی با به کار گیری ذهن جوانان سعی در انحراف آنان داشته و با به کار گیری شیوه های جدیدو متناسب با سلایق جوانان می توان آنان را جذب کرد .

وی در پایان تصریح کرد: حوزه ی علمیه و دیگر کارشناسان دینی با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ، جلسات ، انتشار کتاب و مقاله و استفاده مناسب از رسانه های مذهبی و دینی می توانند در القای معارف دینی به مردم گام مهمی بردارند.

کد خبر 959975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha