خبرنگاران نقد سازنده و مؤثر داشته باشند

حق شناس گفت: از خبرنگاران به عنوان قشر فرهیخته استان گلستان انتظار دارم ضمن داشتن تولیدات با کیفیت در راستای نقد مؤثر و سازنده گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز(پنجشنبه 23 مرداد) در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: بنده با اقشار مختلف جامعه ملاقات داشتم و اکثر افراد اذعان دارند حقوقی که دریافت می کنند کفاف زندگی آنها را نمی دهد و انتظار حمایت از دولت را دارند حال آنکه محدودیت های بودجه ای اجازه این کار را نمی دهد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: آمریکا تنها با کرونا مواجه شد و در این شرایط رشد اقتصادی سه ماهه سوم این کشور منفی 9.5 درصد شده است و براساس پیش بینی ها تا پایان سال میلادی اقتصاد آمریکا حداقل 30 درصد کوچک می شود.

 

وی بیان کرد: ایران اسلامی در شرایط تحریم های ناجوانمردانه آمریکا قرار دارد و در این مدت اقتصاد ایران مانند آمریکا 30 درصد کوچک نشده است.

 

حق شناس با بیان اینکه امروز کشور در شرایط سخت جنگی قرار دارد، ابراز داشت: بیش از دو سال است که درآمدهای نفتی کشورمان به معنای واقعی قطع شده است و در این بین اقشار مختلف از دولت انتظار حمایت دارند این در حالی است که دولت در منابع با محدودیت مواجه است.

 

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اگر هر کدام از خبرنگاران در هر یک از شهرستان های استان گلستان در طرح اقدام ملی مسکن شرکت کنند اداره کل راه و شهرسازی را مکلف می کنم که در این طرح بلوک هایی را به خبرنگاران اختصاص دهد.

 

وی اضافه کرد: بخشی از مشکلات خبرنگاران داخل استان قابل حل است و ما برای حل این مشکلات تلاش خواهیم کرد.

 

حق شناس تصریح کرد: از خبرنگاران به عنوان قشر فرهیخته استان گلستان انتظار دارم ضمن داشتن تولیدات با کیفیت در راستای نقد مؤثر و سازنده گام بردارند و انتقادات را به بهترین شکل بیان کنند و در امیدآفرینی جامعه نقش آفرین باشند.

 

استاندار گلستان متذکر شد: اگر خبرنگاران در مورد موضوعی نقد می کنند باید مزیت آن را هم عنوان کنند و عملکرد آنها باید به پیشرفت و توسعه استان گلستان کمک کند.

 

 

کد خبر 960074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha