رسیدن به اهداف پروژه مهر ۹۹ همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد

محمدی‌خباز از تحقق برنامه‌ریزی‌ها جهت شروع سال تحصیلی از  ۱۵ شهریور خبر داد و بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی جهت رسیدن به اهداف پروژه مهر ۹۹ تأکید کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «رضا محمدی‌خباز» در جلسه شورای آموزش و پرورش دزفول که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در  پنج ماه اخیر پرداخت و اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش دزفول به دنبال این است که در راستای بهبود کیفیت آموزشی از همه ظرفیت و پتانسیل شهرستان دزفول بهره ببرد و این اقدام جز با همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر نخواهد بود. 

 

سرپرست آموزش و پرورش دزفول افزود: برگزاری حضوری امتحانات کتبی پایه دوازدهم نمونه بارزی از وحدت و همکاری همه ارگان‌های اجرایی شهرستان را به نمایش گذاشت به گونه‌ای که طی بازدیدهای ناظران استانی و کشوری از رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری آزمون‌های نهایی، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان و همچنین کنکور کارشناسی ارشد، توسط عوامل اجرایی و داوطلبین ابراز رضایت کامل داشتند. 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پروژه مهر پرداخت و اضافه کرد: پروژه مهر 99 از دی ماه سال 98 در آموزش و پرورش دزفول با تشکیل کمیته ساماندهی آغاز شد و هم اکنون نیز با تشکیل هفت کارگروه تخصصی در جهت تحقق برنامه‌ها تا شروع سال تحصیلی جدید از 15 شهریور مصوبات لازم را عملیاتی می‌سازد. 

 

محمدی‌خباز با اشاره به کمبود نیروی آموزشی در شهرستان دزفول تصریح کرد: تعداد زیادی از همکاران فرهنگی دارای سابقه بیش از 25 سال هستند  که در سال‌های آتی و بازنشسته شدن این افراد، مشکل کمبود نیروی آموزشی در شهرستان دزفول حادتر خواهد شد که باید از هم اکنون با همکاری مسئولان این مسئله در دستور کار قرار گیرد. 

 

وی در خصوص پروژه‌های آموزشی خیّرساز نیز عنوان کرد: سه واحد آموزشی با همت خیرین و اداره نوسازی در حال تکمیل هستند که در صورت تأمین تجهیزات در ابتدای مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید و با اضافه شدن این مدارس و ساماندهی سایر واحدهای آموزشی بسیاری از گره‌های آموزشی در مناطق مختلف دزفول برطرف می‌شود. 

 

سرپرست آموزش و پرورش دزفول در پایان از همراهی و همکاری همه مسئولان با آموزش و پرورش تقدیر کرد و یاد آور شد: مدارس شهرستان به عنوان پایگاه‌های آموزشی و فرهنگی مستلزم نگاه ویژه همه مسئولان و دلسوزان امر تعلیم و تربیت است که در این راستا باید اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد.

 

کد خبر 960169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha