آغاز رقابت ۴۴۹ هنرجو در آزمون الکترونیکی استانداردهای مهارتی فرهنگ و هنر

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۴۴۹ نفر از هنرجویان مراکز مهارت آموزی استان در دومین آزمون جامع و سی و یکمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر به صورت الکترونیکی در استان شرکت می کنند.

"ابوالحسن حیدری" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: دومین آزمون جامع و سی و یکمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر شاخه کاردانش در سال تحصیلی 99-98 امروز جمعه از ساعت 9 صبح تا 19 عصر به صورت مجازی و هم زمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

 

 

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه هنرجویان در 21 رشته آزمون خواهند داد، افزود: تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای، تصویرسازی کامپیوتری، تولید محتوای الکترونیکی، تولید چند رسانه ای، طراحی و توسعه صفحات وب، هنرآینه کاری، تذهیب و تشعیر، منبت کاری، سفالگری، نگارگری، چهره آرایی و... از جمله رشته های این دوره از آزمون به شمار می رود.

 


حیدری، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای دقیق و رعایت پروتکل های بهداشتی، برابر سیاست های اعلام شده ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد آزمون تئوری مهارتی را در تاریخ 24 مرداد به صورت مجازی و آنلاین برگزار کند.

 


وی، همچنین خاطرنشان کرد: 421 نفر از هنرجویان مراکز مهارت آموزی خراسان شمالی از 19 تا 23 مردادماه جاری در شهرستان های استان در آزمون عملی جامع و ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر شاخه کاردانش شرکت کردند.

 

 

 

 

کد خبر 960175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha