اجرای طرح قربانی مشارکتی با هزینه ۲۸۰ میلیون ریال در کانون «پیمان غدیر»

پاشه گفت: طرح قربانی مشارکتی با هزینه ۲۸۰ میلیون ریال به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم به اجرا در آمد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم با مشارکت آحاد خیران و نیکوکاران طرح قربانی مشارکتی را با هدف کمک به نیازمندان و مستضعفین به اجرا در آورد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم هدف از اجرای این طرح را تعجیل در فرج مولا صاحب الزمان (عج) و رفع بلا و گرفتاری مردم عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح، افرادی که هزینه کافی برای خرید گوسفند به منظور قربانی ندارند؛ به اندازه توان مالی خود؛ در تهیه دام قربانی و توزیع گوشت آن در بین نیازمندان سهیم شدند.

 

وی با اشاره به اینکه طرح قربانی مشارکتی در ۲ نوبت عید قربان و عید غدیر انجام شده است، بیان کرد: ذبح ۲ راس گاو و ۲گوسفند در این طرح و با همکاری مردم، خیران و نیکوکاران انجام شده است.

 

پاشه با اشاره به اینکه این طرح با هزینه ای بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال انجام شده است، خاطرنشان کرد: گوشت های قربانی نیز پس از بسته بندی بین گروه های هدف و با همکاری مرکز نیکوکاری غدیر جبذر و گروه جهادی غدیر پایگاه مقاومت نجف توزیع شده است.                                           

 

وی با اشاره به دیگر فعالیت های این کانون در ایام دهه ولایت و امامت، عنوان کرد: توزیع نان صلواتی و تهیه و توزیع ۸۷ بسته معیشتی به مناسبت عید سعید غدیر خم شامل گوشت، برنج، مرغ روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، ماسک و... در روز عید غدیر بین نیازمندان محل با همت گروه همیاران غدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» همچنین با اشاره به توزیع ۲ پرس غذای گرم در روز عید غدیر نیز گفت: نورافشانی و توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته شیرینی نیز از دیگر برنامه های این کانون در ایام دهه ولایت بوده است.

 

کد خبر 960206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha