دستگاه های اجرایی موظف به ارایه گزارش اقدامات خود به مردم هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه مردم باید در جریان کامل عملکرد دولت در استان قرار گیرند، گفت: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند عملکرد خود را به صورت شفاف با مردم در میان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «رضا مدرس» در جلسه نشست نحوه پیگیری و تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری و پروژه های در دست اجرای دولت تدبیر و امید در استان، با تاکید بر اینکه  عملکرد این دولت در هرمزگان باید تبیین و اطلاع رسانی شود، گفت: تمامی دستگاه های متولی باید عملکرد دولت در استان را به برای مردم تشریح کنند که شورای اطلاع رسانی استان می تواند نقش موثری در این حوزه و آگاهی بخش به جامعه داشته باشد.

 

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری، بیان کرد: پیگیری تحقق مصوبات سفر و پروژه های شاخص دولت تدبیر و امید در هرمزگان باید توسط  دستگاه های مربوطه انجام گیرد و گزارشی در این خصوص ارایه کنند.

 

مدرس با اشاره به پیگیری سایر پروژه های استان تصریح کرد: نباید از ظرفیت بخش خصوصی غافل شد و با مدیریت درست باید از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل پروژه های شاخص و با اهمیت استان بهره گرفت.

 

وی به پیگیری و نظارت برنامه جهش تولید در استان اشاره و تاکید کرد: باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان حمایت صورت گیرد تا استان در  مسیر برنامه های جهش تولید قرار  گیرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: نهاد های حمایتی مانند بنیادهای علوی و برکت که در پروژه های زیر ساختی جزایر و منطقه کوشا و احمدی حضور دارند، می توانند در تعیین تکلیف پروژه های محلی این مناطق نقش موثری داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: پیشرفت پروژه های اقتصادی نهادهای حمایتی نیز که در حال اجراست، می توانند برای توسعه استان نقش محرک داشته باشد.

 

وی با تاکید بر تهیه لیست پروژه های بزرگ و ملی قابل افتتاح طی سالجاری، گفت: باید پروژه های بزرگ و ملی قابل افتتاح امسال، مشخص و برای تکمیل آنها هدف گذاری شود تا در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

 

شایان ذکر است؛ معاون عمرانی استاندار در این نشست ویدیو کنفرانس با دفتر ریاست جمهوری پیشنهاداتی ارایه و آخرین وضعیت پروژه های عمرانی استانداری هرمزگان را تشریح کرد.

کد خبر 960216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha