پلمب خط تولید ۵ واحد تولیدی در بروجرد

رییس اداره استاندارد شهرستان بروجرد استاندارد سازی بستر تقویت تولید و اشتغال دانست و گفت:خط تولید ۵ واحد تولیدی فاقد پروانه استاندارد در بروجرد پلمب شده است.

« عنایت شرفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: استاندارد سازی بستر تقویت و رونق تولید و اشتغال است.

 

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد استاندارد سازی بستر تقویت کیفیت تولید دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های جدی هر کشور دستیابی به توسعه اقتصادی و برخورداری از یک رشد اقتصادی تولیدمحور و صادرات‌محور است.

 

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد تنها سازمان دارای اختیار تدوین مقررات، اجرا و نظارت است، تصریح کرد: توسعه نظارت‌ها در بخش‌های مختلف ارائه خدمات و تولید کالا، یکی از مطالبات مردم است.

 

شرفی گفت: در راستای اجرای نظارت بر واحدهای تولیدی، و مراکز عرضه و توزیع شهرستان در  مرداد ماه سال جاری، پنج واحد تولیدی فاقد پروانه  مشمول مقررات استاندارد اجباری (سه واحد تولید کننده آجر رسی، یک واحد تولید کننده لوله پلی پروپیلن، و یک واحد تولیدی ظروف آلومینیومی با پوشش نچسب) در بروجرد شناسایی و خط تولید واحدهای مذکور پلمپ گردید.

 

وی افزود: در راستای جلوگیری از توزیع کالاهای فاقد نشان استاندارد، محصولات مشاهده شده فاقد علامت استاندارد در محل واحدهای تولیدی توقیف شد.

 

رییس اداره استاندارد شهرستان اظهار کرد: از شهروندان درخواست می شود برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره استاندارد اعلام نمایند.

 

کد خبر 960272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha