یک تالار عروسی و ۸ قهوه خانه دیگر پلمپ شدند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: یک تالار عروسی و ۸ قهوه خانه دیگر با حضور کارشناسان بهداشت محیط و در راستای حفظ سلامتی عمومی و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان پلمپ شدند.

«عمران خسروی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یک تالار عروسی و ۸ قهوه خانه دیگر با حضور کارشناسان بهداشت محیط و در راستای حفظ سلامتی عمومی و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان پلمپ شدند.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در خط مقدم اجرای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونای استان است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: روزانه بیش از 150 واحد صنفی استان با هدف مقابله با بیماری کرونا مورد بازدید و ارزیابی قرار می گیرد و واحدهای صنفی متخلف نیز با حضور مقامات قضایی پلمپ می شود.

 

خسروی عنوان کرد: نظارت در نحوه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد پزشکی و نظارت بر اجرای صحیح مراسم های مذهبی با مجوز تبلیغات اسلامی از دیگر فعالیت های در خصوص کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.

 

وی اعلام داشت: تاکنون کنترل و نظارت مستمری در خصوص برگزاری عروسی در سطح شهرستان اردبیل صورت گرفته و با دستور مقامات قضایی چندین مراسم عروسی در تالارهای خصوصی لغو و محل تالار پلمپ شده است.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل افزود: تمامی نظارت ها و بازرسی ها با هدف حفظ سلامت عمومی شهروندان است و امیدواریم واحدهای صنفی نیز در این خصوص همکاری بیشتر و بهتری با کارشناسان بهداشت محیط داشته باشند تا بتوانیم در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا عملکرد مناسبی داشته باشیم.

کد خبر 960404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha