هوای خنک تا پایان هفته در استان پایدار خواهد بود

محمدی گفت: هوای خنک تا پایان هفته در مناطق مختلف استان اردبیل پایدار خواهد بود و با تقویت ناپایداری ها شاهد کاهش دمای هوا و بارش باران پراکنده در استان دور از انتظار نیست.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هوای خنک تا پایان هفته در مناطق مختلف استان اردبیل پایدار خواهد بود و با تقویت ناپایداری ها شاهد کاهش دمای هوا و بارش باران پراکنده در استان دور از انتظار نیست.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از امروز 25 مرداد ماه با شمالی شدن جریانات هوا دما بین 4 تا 8 درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این روند کاهش دما تا روز چهارشنبه 29 مرداد ماه در مناطق مختلف استان تداوم خواهد داشت.

 

محمدی خاطر نشان کرد: رخداد مه و کاهش دید، بارش خفیف برف در ارتفاعات به ویژه قلل سبلان، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در مناطق شهری و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها نیز از پدیده های جوی طی هفته جاری در مناطق مختلف استان خواهد بود.

 

وی افزود: کشاورزان در زمینه کنترل و تنظیم دمای گلخانه و مرغداری ها دقت بیشتری داشته باشند و شهروندان نیز از اطرق در مسیر رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

 

مدیر کل هواشناسی استان بیان کرد: کوهنوردان نیز از صعود به مناطق کوهستانی به ویژه حضور در قلل سبلان در ساعات عصر خودداری کنند.

 

محمدی اظهار داشت: شهرستان نیر با ثبت 8.9 درجه بالای صفر سردترین شهر کشور طی 24 ساعت گذشته بود.

کد خبر 960438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha