لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی برای بهره بری کانون های فرهنگی

حجت الاسلام میرزایی با تاکید بر به استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی برای بهره بری کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: باید قوانینی که می تواند منجر به تولید بودجه های کلان برای مسائل فرهنگی شود را شناخت و از آنها بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «حسین میرزایی» در دیدار با منتخبان کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان به اهمیت مهندسی فرهنگی و مدیریت فرهنگی اشاره کرد و گفت: طراحی فرهنگ جایگزین در مقابل فرهنگ مهاجم غرب که به دست کانون های فرهنگی شکل می گیرد بسیار مهم است.

 

نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که نهاد خانواده، زیرساخت جامعه را به وجود می آورد، در حوزه فرهنگ نیز این کانون های فرهنگی هستند که زیرساخت آن را فراهم می کنند.

 

وی با تاکید بر به استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی برای بهره بری کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: باید قوانینی که می تواند منجر به تولید بودجه های کلان برای مسائل فرهنگی شود را شناخت و از آنها بهره برد.

 

میرزایی افزود: با خودکفایی کانونها به معنای اینکه به مجموعه های اقتصادی تبدیل شوند مخالف هستیم اما خودکفایی به این معنا که توانمندی کانون ها در حدی باشد که کار فرهنگی خوب تحویل جامعه بدهند که مخاطبان حاضر شوند، از این فعالیت ها حمایت کنند، موافقم و باید کانون ها در این زمینه حد وسط را رعایت کنند.

 

 

 

کد خبر 960613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha