عبور فارس از روزهای اوج مصرف تابستانی برق با برنامه و تلاش گروهی

رحیمی گفت: استان فارس برای عبور از روزهای اوج مصرف تابستانی با تغییر ساعات کار اداری، صرفه جویی در مصارف خانگی و تبلیغات هدفمند رسانه ای در مصرف بهینه برق با همت و تلاش گروهی عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (شنبه 25 مرداد) در آئین ویدویو کنفرانسی تقدیر از استانداران در هفته شانزدهم پویش «هر هفته الف-ب-ایران»  گفت: عبور از دوره اوج مصرف برق در استان فارس با همت و تلاش گروهی محقق شده است.

استاندار فارس افزود: با اجرای صرفه جویی و رعایت الگوهای مصرف بهینه، امسال استان فارس با سه هزار و 903 مگاوات حداکثر مصرف و سه هزار و 830 مگاوات حداکثر تولید انرژی و برق از روزهای اوج مصرف تابستانی عبور کرده است.

وی اضافه کرد: استان فارس برای عبور از روزهای اوج مصرف تابستانی با تغییر ساعات کار اداری، صرفه جویی در مصارف خانگی و تبلیغات هدفمند رسانه ای در این حوزه عمل کرده است.

رحیمی اعلام کرد: استفاده از دستگاه های کم مصرف برق نیز موثر بوده است و فارس برای راه اندازی یک هزار و 200 میلیارد تومان طرح اولویت دار در حوزه تامین برق در دستور کار خود به بودجه و نقدینگی نیاز دارد.

وی با اشاره به تاثیر فعالیت کارخانه ها و واحدهای نعتی ر افزایش مصرف برق در استان بیان کرد: افتتاح صنایع آلومینیوم جنوب لامرد، فولاد پاسارگاد کوار، کربنات سدیم در خرامه و صنایع انرژی‌بر در نی‌ریز در آینده، مصرف برق را در فارس افزایش می دهد و لازم است تا وزارت نیرو برای تامین برق در این حوزه فارس را در اولویت قرار دهد.

گفتنی است، استاندار فارس در این جلسه از تلاش های مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان، مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس، مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز و مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق استان فارس تقدیر و تشکر کرد و شهروندان را به توجه به رعایت هر چه بیشتر مصرف بهینه برق دعوت کرد، همچنین، مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس به نمایندگی از وزیر نیرو، لوح تقدیر وزارت نیرو را به استاندار فارس اهدا کرد.

کد خبر 960715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha