راه‌اندازی مرکز هنری وحدت جهت حمایت از فعالیت‌های هنری مساجد اهواز

نوروزیان از راه‌اندازی مرکز هنری وحدت جهت حمایت از فعالیت‌های هنری مساجد و هیئات مذهبی اهواز خبر داد.

«عادل نوروزیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز اظهار کرد: با توجه به اهمیت ایجاد، گسترش و ارتقای فعالیت‌های هنری در مساجد و هیئات مذهبی تصمیم گرفتیم مرکز هنری وحدت را در سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان راه‌اندازی کنیم.

 

مسئول بسیج هنرمندان خوزستان افزود: مرکز هنری وحدت در واقع همان طرح وحدت است که چندی پیش در این سازمان شروع شد و اکنون با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده جهت گسترش فعالیت‌ها به رده بالاتری (مرکز) ارتقا پیدا کرده است.

 

وی عنوان کرد: مشارکت مالی، اختصاص تجهیزات، عقد قرارداد تولید اثر، حمایت در زمینه اخذ مجوز، آموزش تخصصی گروه‌های هنری، تقدیر از نفرات و گروه‌های برتر هنری از جمله فعالیت‌های این مرکز است.

 

نوروزیان با بیان اینکه همانند طرح وحدت فعالیت‌های حمایتی این مرکز هم ویژه مساجد و هیئات مذهبی اهواز بوده و اغلب آنها رایگان است یاد آور شد: مدیریت این مرکز را امید ذوالفقاری برعهده دارد.

 

 لازم به ذکر است، اعضای مساجد و هیئاتی که قصد استفاده از مزایای این مرکز را دارند می‌توانند جهت اطلاع از برنامه‌ها و چگونگی استفاده از آنها به کانال مرکز هنری وحدت در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/Markazhonarivahdat  مراجعه کنند.

کد خبر 960728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha