ادای احترام لندنی ها به قربانی های انفجار بیروت در پارک ویکتوریا

لندنی ها برای ادای احترام به افرادی که در انفجار مرگبار هفته گذشته بیروت جان خود را از دست دادند در پارک ویکتوریا تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «london.ctvnews»،لندنی ها برای ادای احترام به افرادی که در انفجار مرگبار هفته گذشته بیروت جان خود را از دست دادند در پارک ویکتوریا تجمع کردند.

 

«جاش مورگان» ،معاون شهردار و برخی از اعضای پارلمان مانند «کیت یانگ» و «پیتر فراگیسکاتوس» در میان 100 نفری بودند که در این تجمع حضور داشتند.

 

شرکت کنندگان در یک دست پرچم لبنان و در دست دیگر پرچم کانادا را در دست داشتند.

 

دکتر «ماجد فیانی» ، رئیس باشگاه لبنانی-کانادایی لندن گفت که سخنرانی ها و حمایتی که افراد و سیاستمداران محلی از خود نشان دادند او را شگفت زده کرده است.

 

وی در این باره گفت: این سطح از مشارکت برای من بسیار خوشحال کننده بود.من فکر می کنم که جامعه بیدار شده است و می خواهد کاری انجام دهد.

 

در این تجمع افرادی مانند امام جماعت مسجد لندن سخنرانی کردند.

 

معاون شهردار لندن هم در میان افرادی که برای حمایت از قربانی های انفجار بیروت تجمع کرده بودند،گفت: جمع شدن افراد دور هم ،هزاران هزاران کیلومتر دورتر از جایی که این حادثه اتفاق افتاده است یک تجربه قدرتمند است.

 

وی افزود: پولی که در این تجمع جمع آوری شده است در اختیار سازمان های امداد انسانی مانند وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت.

 

در این گردهمایی از اعضای شورای شهر لندن خواسته شد تا نام پارک ویکتوریا را به افتخار جنبش «زندگی سیاه پوستان اهمیت دارد» و مردم لبنان به «میدان آزادی» تغییر دهند.

کد خبر 960826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha