توزیع بسته های غذایی به نیت ۱۴ معصوم(ع) در آستارا

قهرمانی گفت: به نیت ۱۴ معصوم(ع)، ۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان آستارایی توزیع شد.

«حسین قهرمانی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در کمک به اقشار کم درآمد جامعه و به نیت ۱۴ معصوم(ع)؛ ۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفرصادق(ع) بندر آستارا افزود: بسته های غذایی شامل برنج، مرغ، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا و شکلات بودند که هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: این بسته های غذایی با کمک و مشارکت خیرین، امام جماعت، هیئت امنای مساجد، فرماندهی پایگاه بسیج شهید شاپور آهنی و بسیجیان و فرماندهی پایگاه بسیج خواهران حضرت خدیجه و کانون فرهنگی هنری صالحین تهیه شده بود.

 

قهرمانی گفت: در این روزهایی که کرونا ویروس، تاثیرات منفی زیادی روی کسب‌ و کار مردم و معیشت آنان گذاشته است، این اقدام ارزشمند از سوی خیرین برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا شایسته تقدیر است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفرصادق(ع) بندر آستارا خاطرنشان کرد: توزیع بسته های غذایی در بین نیازمندان محله مسجد امام جعفرصادق(ع) با مشارکت افراد خیر و نیکوکار ادامه خواهد داشت.

کد خبر 960860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha