توزیع ۴۵۰ بسته گوشت به همت کانون «شهید رحمانیان» جهرم میان نیازمندان

ترابفرد از توزیع ۴۵۰ بسته گوشت نذری میان خانواده های نیازمند و آسیب دیده از «کرونا» به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» خبر داد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، بابیان اینکه یکی از رویکردهای مهم کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم حمایت از افراد آسیب پذیر از «کرونا» است، گفت: این فعالیت ها و اقدامات در راستای کمک به محرومان و حمایت از خانواده های آسیب دیده از «کرونا» در چند مرحله صورت گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه کمک های مومنانه این کانون در راستای حمایت از نیازمندان همچنان ادامه دارد، افزود: در راستای رزمایش کمک مومنانه به همت این کانون فرهنگی و هنری تعداد 450 بسته گوشت گرم گوسفند به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا این شهر اهدا شد.

 

 وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری «کرونا» و به منظور لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفته است، بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس «کرونا» تا کنون در چند مرحله اجرای طرح توزیع گوشت قربانی  به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از «کرونا» توزیع شده است.

 

ترابفرد همچنین به توزیع بسته های مواد غذایی به همت این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: این بسته ها شامل، برنج، ماکارونی، روغن، گوشت، مرغ و حبوبات است که با تکمیل شدن تعداد نهایی بسته ها، کار توزیع آن میان خانواده های بی بضاعت که پیش از این شناسایی شده اند، انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد حضرت «امیرالمومنین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه در کنار بسته های غذایی، بسته های بهداشتی نیز تهیه و توزیع شده است، گفت: پیش از این در چند مرحله به توزیع بسته های بهداشتی اقدام کردیم که روند توزیع آن نیز همراه با بسته های غذایی انجام می شود.

 

ترابفرد در پایان با اشاره به اینکه تا کنون به شناسایی 250 خانوار محروم و بی بضاعت اقدام کردیم، عنوان کرد: با راه اندازی خیریه «جوادالائمه (ع)» در این کانون فرهنگی و هنری، بسته های مواد غذایی، تامین جهیزیه و بسته های گوشت و بهداشتی میان نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از «کرونا» در چند مرحله توزیع شده است.

کد خبر 960914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha