۸ بیمار کرونایی در استان اردبیل جان خود را از دست دادند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل جان خود را از دست دادند که این وضعیت نشان می دهد همشهریان باید در رعایت پروتکل های بهداشتی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 44 بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بیماران بستری در این مراکز به رقم 307 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته ۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل جان خود را از دست دادند که این وضعیت نشان می دهد همشهریان باید در رعایت پروتکل های بهداشتی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: متاسفانه 62 بیمار کرونایی بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند.

 

حبیب زاده افزود: در حال حاضر شهرهای اردبیل، پارس آباد و بیله سوار در وضعیت قرمز، شهرهای مشگین شهر، خلخال، کوثر و گرمی در وضعیت نارنجی و شهرهای سرعین، نمین و نیر در وضعیت زرد و شهرستان اصلاندوز در وضعیت سفید قرار دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده مداوم از ماسک به ویژه در محل های پرتردد و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی می تواند زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا را در جامعه تسهیل دهد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: برای کاهش شیوع این بیماری نیازمند همدلی و همراهی در رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تمامی شهروندان در استان هستیم.

کد خبر 960978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha