تعیین نماینده تام الاختیار برای هریک از دستگاه‌های حوزه آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تعیین نماینده تام الاختیار کمیسیون در هر یک از دستگاه‌های مرتبط با کمیسیون آموزش مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، «احمد حسین فلاحی» در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۲۶ مرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: در ابتدای نشست امروز "علی اسلامی پناه" به عنوان معاون حقوقی و معاون پارلمانی وزارت علوم به اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معارفه شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستور بعدی کمیسیون، تعیین نماینده تام الاختیار برای هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای آموزش و پرورش و آموزش عالی از جانب کمیسیون بود که برای نمونه برای امور دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فرهنگیان از جانب کمیسیون نماینده یا نمایندگان تام الاختیار برای افزایش نظارت‌ها و پیشبرد امور تقنینی انتخاب شد.

وی ادامه داد: همچنین کمیسیون برای پیگیری قوانین مصوب در حوزه‌های مختلف نیز نماینده‌ای از اعضای کمیسیون برگزید تا همه قوانین در حوزه‌ آموزش، تحقیقات و فناوری اجرایی شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در پایان نشست امروز نیز برخی از نمایندگان معلمان مدارس غیردولتی مسائل و مشکلات خود را با رئیس و هیأت رئیسه کمیسیون در میان گذاشتند تا نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها تصمیمات جدی اتخاذ شود./

کد خبر 961116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha