بازنشستگان آینه فردای کارمندان در نهادها و ادارات هستند

بالو با بیان اینکه تکریم و تجلیل از بازنشستگان در واقع تکریم خوبی‌ها و انگیزه بخشی به نیروهای جوان است گفت: بازنشستگان آینه فردای کارمندان در نهادها و ادارات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «حسین بالو» عصر یکشنبه) 26مرداد) در آیین تکریم از بازنشستگان که به مناسبت روز تکریم بازنشستگان در محل اداره آموزش و پرورش برگزارشد اظهار کرد: همکاران فرهنگی عمر گرانمایه خود را در راه تعلیم و تربیت سپری کردند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه تکریم و تجلیل از بازنشستگان در واقع تکریم خوبی‌ها و انگیزه بخشی به نیروهای جوان است افزود: بازنشستگان آینه فردای کارمندان در نهادها و ادارات هستند.

 

وی گفت: بازنشستگان سرمایه‌های معنوی آموزش و پرورش هستند که 30 سال از عمر شریف خود را در راه خدمت صادقانه به دانش‌آموزان صرف کرده و در سخت‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره در راه توسعه آموزش و پرورش این مرز و بوم گام برداشتند.

 

بالو با اشاره به اینکه جایگاه امروز ما امانتی در دستانمان است تصریح کرد: امروز اگر ما توفیق یافته‌ایم که در آموزش و پرورش به مردم خدمت کنیم، بخاطر تلاش‌ها و زحمات بازنشستگان عزیز در سال‌های گذشته است بنابراین تقدیر و  تشکر از همکاران بازنشسته جزء وظایف سازمانی و انسانی و شرعی همه ما است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: بازنشستگی به معنی جدایی از خانواده کاری نیست بلکه تغییر شکل کار است و امیدواریم بتوانیم از دانش و تجربه‌های همکاران بازنشسته به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

 

گفتنی است، در پایان جلسه از چهار همکار بازنشسته فرهنگی با اهدای هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

 

کد خبر 961159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha