اعطای ۳۰۰ فقره وام اشتغالزایی به روستاییان

فرمانده سپاه شیروان با اشاره به ایجاد صندوق های قرض الحسنه مردم با محوریت سپاه و بسیج عنوان کرد: با ایجاد این صندوق ها از سال گذشته تاکنون به ۳۰۰ نفر از اعضای آن وام اشتغالزایی پرداخت شده است.

«عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: امسال بخشی از پروژه های محرومیت زدایی را در سه دهستان محروم قوشخانه انجام خواهیم داد که بالاترین ضریب محرومیت را در استان دارد و با انجام طرح ها ضریب محرومیت کاهش می یابد.


 

فرمانده سپاه شیروان با اشاره به ایجاد صندوق های قرض الحسنه مردم با محوریت سپاه و بسیج عنوان کرد: با ایجاد این صندوق ها از سال گذشته تاکنون به ۳۰۰ نفر از اعضای آن وام اشتغالزایی پرداخت شده است.

 


وی خاطرنشان کرد: سپاه بیش از ۲۰ پروژه شاخص در این شهرستان دارد که در سال گذشته آورده مجموعه سپاه و بسیج، سه میلیارد ریال بوده است.

 


ریحانی تصریح کرد: همچنین نیروی مقاومت بسیج و خیران ۲۰۰ بسته جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند این شهرستان توزیع کرده اند.

 


فرمانده سپاه شیروان اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا و اجرای طرح مواسات، خیران شهرستان در این زمینه کمک های خوبی انجام دادند که همچنان ادامه دارد و در این شرایط لازم است به افراد بی بضاعت جامعه با توجه به نیازهای آنان کمک شود.

 


ریحانی ادامه داد: در مرحله دوم این طرح علاوه بر تهیه جهیزیه نوعروسان، ۲۰ هزار پُرس غذای گرم و هزار بسته معیشتی هم بین نیازمندان شناسایی شده سطح شهر توسط سپاه توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: در مرحله اول اجرای این طرح با هماهنگی و همکاری مردم، خیران و بسیج و سپاه، پنج هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند شهرستان توزیع شده بود.

 

وی افزود: مردم، جوانان و نوجوانان از ابتدای این طرح با جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه اوج همدلی خود را در این روزهای کرونایی به نمایش گذاشتند که نشان از همدلی و آگاهی آنان و همچنین خیران در موسسات و بنیادهای تاثیرگذار در این کار خداپسندانه و رزمایش اجتماعی است.

 

ریحانی اضافه کرد: به دنبال رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه، میلیون‌ها بسته معیشتی کمک به نیازمندان توسط خیران و مسئولان در کشور تهیه و توزیع شد.

کد خبر 961179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha