ایجاد دو گانگی بین دین و سلامت مردم  هدف دشمنان انقلاب/ محتوای مناسب ویژه محرم درفضای مجازی تهیه شود

فلاح لاله زاری ایجاد دوگانگی بین دین و سلامت مردم را از مهمترین اهداف دشمنان اسلام در آستانه محرم بیان کردو گفت: بایدبا تولید محتوای مناسب این فرصت را از دشمنان اسلام بگیریم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ، «فرشید فلاح لاله زاری» در نشست هم اندیشی ویژه تبیین ضوابط برگزاری عزاداری محرم و صفر با حضور فعالان رسانه ای و فضای مجازی با تأکید براینکه دشمنان در صدد هستند با ارائه مطالبی جاهلانه، بر ایجاد دو گانگی بین دین و عقل و دین با سلامت مردم دامن بزنند گفت:  رسانه ها برای خنثی کردن این توطئه نقش خطیری بر عهده دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه امروز در جنگ رسانه ای در فضای مجازی بسر می بریم و هدف دشمنان ارائه مطالب جاهلانه در فضای مجازی و پرکردن جامعه از مطالب ناصحیح در این خصوص است اضافه کرد: در چنین فضایی رسانه های داخلی و به خصوص فعالان فضای مجازی نقش مهم و خطیری برای مقابله با این توطئه دارند و باید در مقابل این اقدام که در ایام محرم و آغاز عزاداری های حسینی تشدید می شود اقدامات خبری و رسانه ای مناسب انجام دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید این فرصت را از دشمنان اسلام بگیریم ادامه داد: در این ایام با تولید محتوای مناسب ویژه محرم باید فضای خبری را به گونه ای تغذیه و هدایت کنیم تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

 

فلاح لاله زاری به برگزاری برخی از برنامه ها اشاره داشت واظهارکرد: اینگونه برنامه ها خطری برای انسانها ندارد اما به محض برگزاری آیین های سوگواری حسینی، برخی از صداها شنیده می شود و دشمنان در صددند تا در آینده مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا را به محرم و برگزاری عزاداریها مرتبط کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به تدوین پروتکل ها و دستورالعمل های برگزاری آیین های عزاداری محرم و صفر از رسانه ها خواست تا این آیین نامه و مطالب را برای هر چه بهتر برگزاری عزاداری های حسینی با حفظ سلامت مردم تبیین و بر اجرای آن تاکید کنند.

 

به گفته وی  مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و محدودیت در برگزاری برنامه های حضوری، بهترین فرصت برای استفاده از فضای مجازی و ارائه برنامه های مداحی و سوگواری این ایام در فضای مجازی است.

 

نشست هم اندیشی نشست هم اندیشی ویژه تبیین ضوابط برگزاری عزاداری محرم و صفر با حضور فعالان رسانه ای و فضای مجازی استان سمنان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری سمنان و با هدف تبیین دستورالعمل ها ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و تصویب ستاد استانی برگزار شد.

 

در نشست هم اندیشی، مسوولان با تاکید بر اهمیت برگزاری آیین های عزاداری محرم و صفر و لزوم حفظ سلامت مردم و عزاداران، مفاد آیین نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی برگزاری این آیین ها برای اصحاب رسانه و فضای مجازی تبیین شد.

 

شرکت کنندگان در این هم اندیشی به توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای ایجاد دو قطبی در خصوص محرم و سلامت مردم در برگزاری آیین های عزاداری اشاره و خواستار تبیین این توطئه برای مردم و آگاه سازی مردم و عزاداران حسینی از شرایط ویژه محرم و صفر امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم برگزاری آیین های سوگواری همراه با رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی شدند.

کد خبر 961215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha