تقدیر رئیس فهمای کشور از ستاد چهارمحال و بختیاری در اولین رویداد ملی فهما

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی به منظور کسب رتبه اول شاخص قرآن و عترت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به صورت ویدیو کنفرانس از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدير و کارکنان ستاد فهمای این استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» به منظور کسب رتبه اول شاخص قرآن و عترت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به صورت ویدیو کنفرانس از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر و کارکنان ستاد فهمای این استان تقدیر کرد.

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: در اولین رویداد ملی فهما و انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری توانست در شاخص ارتقای فعالیت های «قرآن و عترت» رتبه اول را کسب کند.

 

وی با اشاره به اینکه آیین نامه کانون ها ضمن بازنگری جامع و دقیق مجددا توسط وزیر ابلاغ شده است افزود: رایزنی های لازم با سازمان ثبت اسناد کشور برای ثبت کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام شده است تا کانون ها به جایگاه اصلی خود دست پیدا کنند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی در بخش دیگری از مباحث خود تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ کانون های فرهنگی هنری مساجد با یک مدل بومی و در سه عرصه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و رواق های ذیل آن ها به صورت تخصصی فعالیت خود را ادامه می دهند.

 

کد خبر 961274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha