مجتمع اداری - رفاهی بازنشستگان وزارت دفاع در تهران کلنگ‌زنی شد

مجتمع اداری- رفاهی بازنشستگان وزارت دفاع با حضور معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کلنگ ساخت مجتمع بزرگ اداری، رفاهی ویژه بازنشستگان وزارت دفاع در تهران با حضور امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع، رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و رییس کانون بازنشستگان وزارت دفاع بر زمین زده شد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع اظهارداشت: این پروژه با زمینی به مساحت تقریبی ۱۵۶۲متر مربع در ناحیه ۵ منطقه ۷ شهرداری تهران واقع شده و با تراکم بنای ۵۰۰۰ مترمربع در ۸ طبقه که سازه آن بتونی می‌باشد، ساخته خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با تبریک ۲۵مردادماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، هدف از اجرای این پروژه را آسایش و دسترسی بازنشستگان وزارت دفاع عنوان کرد و افزود: دو طبقه از این مجتمع با واحدهای ۲۱ و ۳۵ متری برای رفاه و آسایش بازنشسته وزارت دفاع که برای پیگیری امور اداری و مسائل کاری به ستاد وزارت مراجعت می‌کنند، اختصاص یافته است.

به گفته شعبانیان این مجتمع با به روزترین امکانات و در فضایی کاملاً استاندارد دارای ۱۶ واحد اقامتی، ۱۰ واحد اداری، سالن اجتماعات با گنجایش ۲۵۰ نفر برای گردهمایی و ضیافت‌های بازنشستگان وزارت دفاع می‌باشد.

وی با بیان اینکه در راستای تکریم و منزلت هر چه بیشتر بازنشستگان و ارائه خدمات به این قشر شریف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، افزود: امیدواریم مراحل ساخت این مجتمع به سرعت به پایان رسیده و شاهد گردهمایی‌های همرزمان سال‌های جهاد و شهادت باشیم.

سردار اردستانی رییس کانون بازنشستگان وزارت دفاع هم در آیین کلنگ‌زنی ساختمان کانون بازنشستگان وزارت دفاع که جمعی از روسای سابق این کانون و مدیران و پیشکسوتان نیروهای مسلح نیز حضور داشتند، ضمن تشریح اقدامات و خدمات مهم کانون بازنشستگان وزارت دفاع به تشریح چگونگی ساخت این پروژه پرداخت./

کد خبر 961343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha