۲۸۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند که مجموع این بیماران به رقم ۲۸۶ نفر رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 28 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند که مجموع این بیماران به رقم 286 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته 46 بیمار بهبود یافته نیز از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: هم اکنون 60 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند و متاسفانه 3 نفر از این بیماران به دلیل وخامت بیماری جان خود را از دست داده اند.

 

حبیب زاده خاطر نشان کرد: زمینه رعایت مسایل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نشان داده که ابتلا به بیماری کرونا روند کاهش داشته اما همچنان وضعیت قرمز در استان اردبیل حاکم است.

 

وی تاکید کرد: هیچ کمبودی در تامین مواد ضدعفونی و ماسک در سطح استان اردبیل وجود ندارد و بازرسی و کنترل واحدهای صنفی نیز به صورت مداوم با حضور کارشناسان حوزه بهداشت صورت می گیرد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده مداوم از ماسک به ویژه در محل های پرتردد و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی می تواند زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا را در جامعه تسهیل دهد.

کد خبر 961402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha