اقدامات مرکز اسراء تهران در رزمایش کمک مومنانه

حجت اسلام حسینی نیشابوری با اشاره به اقدامات طلاب برای مقابله با کرونا، گفت: کمک های جهادی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی در میان اقشار کم بضاعت جنوب شهر از اقدامات طلاب مرکز اسراء تهران در قالب رزمایش مومنانه است.

«حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نیشابوری» با اشاره به فعالیت های مرکز اسراء تهران برای مقابله با کرونا به خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: جمعی از طلاب این مرکز در کمک های جهادی برای مقابله با کرونا حضور یافته اند.

 

مدیر مرکز اسراء تهران افزود: حضور طلاب در قالب کمک های جهادی، ضد عفونی معابر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی با کمک خیرین در سه نوبت از جمله اقدامات طلاب این مرکز برای مقابله با کرونا است.

 

وی با بیان اینکه اقدامات طلاب مرکز اسراء تهران برای مقابله با کرونا در سطح منطقه و برخی مناطق جنوب تهران انجام شده است، خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا این مرکز کلاس های درس خود را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

 

مدیر مرکز اسراء تهران خاطرنشان کرد: کلاس های مرکز اسراء تهران که شامل مرکز تخصصی تفسیر و مدرسه علمیه امام حسن عسگری می باشد از پانزدهم شهریور ماه به صورت مجازی آغاز می شود و طلاب می توانند به صورت آنلاین و آفلاین از کلاس های درس بهره مند شوند.

 

وی یادآور شد: مرکز تخصصی تفسیر و مدرسه علمیه امام حسن عسگری زیرمجموعه های مرکز اسراء تهران می باشند که تحت زعامت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی علامه جوادی آملی به آموزش طلاب می پردازند.

کد خبر 961431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha