وقتی رژیم قاتل کودکان از صفحات توئیتر پاک می‌شود

بسیاری از مقامات از جمله وزیر خارجه این کشور عبداله بن زیاد ال نهیان پست های توئیتری گذشته خود را پاک کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، یک فعال سوری با انتشار خبری در فضای مجازی از پاک کردن توئیت های ضد اسرائیلی توسط مقامات امارات متحده عربی خبر داد. بسیاری از مقامات از جمله وزیر خارجه این کشور عبداله بن زیاد ال نهیان پست های توئیتری گذشته خود را پاک کردند.

 

بر اساس این گزارش گفته می شود وزیر خارجه امارات که پسر موسس کشور امارات نیز است، در سال 2014 پستی توئیتری منتشر کرده بود و اسرائیل را رژیم قاتل کودکان معرفی کرده بود. حالا این پست از صفحه شخصی او پاک شده است.

 

رژیم امارات بعد از توافق برای عادی سازی روابط خود را با رژیم صهیونیستی نگران احساسات خشمگین مردمش است و به خاطر همین هرگونه مطالب ضد اسرائیلی را از فضای مجازی پاک می کند.

 

میمی الاهم یک کاربر سوری اولین بار این خبر را در فضای مجازی منتشر کرد. پس از او تصاویر متعددی از پست های توئیتری مقامات امارات علیه رژیم صهیونیستی در فضای مجازی منتشر شده است که همگی نشان از خشم مردم مسلمان در سراسر جهان دارد.

 

مسلمانان در بسیاری از کشورهای اسلامی با برگزاری تظاهراتی علیه کشور امارات برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و این اقدام شیخ های عرب را خیانت به مردم فلسطین قلمداد کردند.

کد خبر 961466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha