احداث ۳۰ کلاس درس در مناطق عشایری خوزستان

قربانی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه نوسازی مدارس خوزستان با گروه جامعه یاوری فرهنگی در راستای طرح آجربه‌آجر گفت: در این تفاهم‌نامه مقرر شد ۳۰ کلاس درس ایمن و مستحکم در مناطق عشایری و کم‌برخوردار با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال ساخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی قربانی» ظهر امروز (دوشنبه ۲۶ مرداد) در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با گروه جامعه یاوری فرهنگی در راستای طرح آجربه‌آجر در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از این اقدام و عمل خداپسندانه خیرین ارجمند اظهار کرد: جامعه یاوری فرهنگی با مشارکت در احداث و تکمیل مدارس استان اقدامات ارزشمند و ماندگاری انجام داده است.

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان اضافه کرد: نسل آینده ایران خود را مدیون خیرین نیک‌اندیشی می‌داند که با سخاوتمندی و بذل دارایی خود در امر مقدس مدرسه‌سازی، گامی موثر در اجرای عدالت آموزشی و توسعه علم و فرهنگ کشور برداشته‌اند.

 

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در راستای بسته تحولی طرح آجربه‌آجر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص حذف مدارس سنگی استان به امضا رسید افزود: مقرر شد ۳۰ کلاس درس ایمن و مستحکم در مناطق عشایری و کم‌برخوردار با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال ساخته و مورد استفاده دانش‌آموزان عزیز این مناطق قرار خواهد گرفت.

 

قربانی در پایان یاد آور شد: این ۳۰ کلاس درس توسط ۳۰ خیر نیکوکاری که در جامعه یاوری فرهنگی عضو هستند تقبل شده است.

 

کد خبر 961512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha