نیازمندان ۶شهر مازندران در قالب طرح طبخ ۷۲دیگ نذری اطعام دهی می‌شوند

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی طرح طبخ ۷۲دیگ نذری باهدف اطعام دهی نیازمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های ساری، بابل، قائم‌شهر،تنکابن، عباس‌آباد و آمل اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام«بشیر عالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و درگیری استان مازندران با کرونا تلاش داریم برای عزاداری ماه محرم اطعام دهی و ادای نذرها در قالب کمک مؤمنانه و کمک به نیازمندان انجام شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران بابیان اینکه ماه محرم ضمن اینکه ماه عزاداری بر امام حسین(ع)است ماه اطعام دهی برای امام حسین(ع) و کمک به نیازمندان هم است، افزود: روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی طرح طبخ 72دیگ نذری باهدف اطعام دهی نیازمندان به نیت 72شهید کربلا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های ساری، بابل، قائم‌شهر، تنکابن، عباس‌آباد و آمل اجرایی می‌شود.

 

وی بابیان اینکه نذورات اهدایی مردم، خیرین، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی موردقبول ستاد ملی مقابله با کرونا طبخ خواهد شد، ادامه داد: این غذاهای نذری روز تاسوعا در سه شهرستان از بین شهرهای یادشده و روز عاشورا در سه شهرستان دیگر با حفظ کرامت انسانی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه اظهار کرد: عزاداران حسینی که در سال‌های گذشته برای ماه محرم اطعام دهی داشتند و امسال به دلیل شیوع کرونا لغو شده می‌توانند با شماره‌گیری کد#1*011*8877*کمک‌های نقدی خود را جهت اطعام دهی نیازمندان و فقرا به نیت امام حسین(ع) در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران قرار دهند.

کد خبر 961780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha