برگزاری جشنواره «عطر حسینی» در جهرم

جهانگیر از اجرای جشنواره «عطر حسینی» همزمان با ماه محرم در شهرستان جهرم خبر داد.

«محسن جهانگیر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: همزمان با این ایام فعالیت های فرهنگی و مذهبی به همت حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» جهرم برنامه ریزی شده است.

 

فرمانده حوزه مقاومت «صاحب الزمان (عج)» جهرم با اشاره به برگزاری جشنواره «عطر حسینی»، افزود: این برنامه در 2 حوزه فرهنگی و هنری ویژه بسیجیان شهرستان جهرم انجام می شود.

 

وی به برنامه های حوزه فرهنگی این جشنواره اشاره کرد و گفت: تولید پوستر و عکس نوشته، تهیه بروشور و نشریه، تولید مقاله، حفظ زیارت عاشورا، نامه ای به امام حسین (ع)، حفظ پنج داستان از زندگی سیدالشهدا (ع) و ارائه ایده برتر برای تحقق سبک زندگی حسینی از برنامه های حوزه فرهنگی این جشنواره به حساب می آید.

 

جهانگیر به رشته های بخش هنری این جشنواره اشاره کرد و اذعان داشت: پیامک نگاری و دکلمه، شعر حسینی، نگارگری محرم، ارسال نقاشی با محوریت ماه محرم، خطاطی و خوشنویسی ویژه محرم نیز موضوعات این بخش از جشنواره «عطر حسینی» را تشکیل می دهد.

 

وی از دیگر بخش های این جشنواره را تشکیل کمپین عکس محرم عنوان کرد وگفت: این برنامه با ارسال عکس و فیلم با عنوان «مسجد و تکیه در خانه ایجادم می کنیم» در ماه محرم اجرا می شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت «صاحب الزمان (عج)» جهرم مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را تا پنجم شهریورماه دانست و اظهار کرد: ارسال آثار باید از طریف پیام رسان سروش انجام شود.

 

جهانگیر در پایان با اشاره به اینکه این برنامه به همت بخش تربیت و آموزش حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» جهرم برگزار می شود، تصریح کرد: به منتخبان این جشنواره لوح تقدیر و جوایزی اهدا می شود.

 

کد خبر 961836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha