مسئول جدید بسیج رسانه صومعه‌سرا منصوب شد

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، آئین تکریم و معارفه‌ مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا با حضور جمعی از اصحاب رسانه و پاسداران در سپاه ناحیه صومعه‌سرا برگزار شد.

 

در این آیین از زحمات «عبدالرضا جوهری» مدیر قبلی کانون بسیج رسانه تقدیر و «مائده فلاحتکارضیابری» به عنوان مدیر جدید این کانون معرفی شد.

 

«روح‌الله کریمی» در این آیین با اشاره به اینکه بسیج رسانه شهرستان دارای پتانسیل‌های فروان و بالقوه‌ای است اظهار کرد: امید است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای شهرستان نقش محوری در گسترش فرهنگ بسیجی و همگرایی بین اصحاب رسانه را در عرصه رسانه شاهد باشیم.

 

مدیر بسیج اقشار سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: بی‌شک یکی از مهم‌ترین جبهه‌های جنگ نرم، فضای مجازی و رسانه بوده که در سال‌های اخیر توانسته نقش بسزایی در تغییر و تحولات جهانی از خود به‌جای گذاشته و معادلات زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

 

وی با اشاره به لزوم اهمیت به نقش رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند و با غیرت، تعصب و تخصص در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان با قلم خود ایستادگی می‌کنند.

 

گفتنی است، در پایان طی حکمی از سوی «جهانبخش آرمان» فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، «مائده فلاحتکارضیابری» به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه شهرستان منصوب شد.

کد خبر 961882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha