نشست فعالان مساجد منطقه حسن آباد یزد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد

نشست فعالان مساجد منطقه حسن آباد یزد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست فعالان مساجد منطقه حسن آباد یزد با حضور مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

سالاری، مدیر دفتر تسهیل گری در منطقه حسن آباد یزد در این نشست گفت: دفاتر تسهیل گری زیر نظر دفتر وزارت کشور در مناطق محروم برای بهبود کیفیت زندگی در این محلات فعالیت دارد.

وی افزود: حسن آباد به عنوان منطقه محروم است که به لحاظ اقتصادی و امنیتی وضعیتی ویژه دارد و پراکندگی وضعیت روز به روز در حال ازدیاد است.

مدیر دفتر تسهیل گری در منطقه حسن آباد یزد بیان کرد: همچنان مسائل این منطقه در حال افزایش است که آسیب هایی مانند اعتیاد، شغل های کاذب، مهاجرین به نوعی گریبانگیر این مردم و محله است.

سالاری ادامه داد: مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی از جمله مهمترین مسائل این منطقه است که لازم است مسئولان بیشتر با این منطقه ارتباط برقرار کرده و حمایت هایی در این زمینه داشته باشند.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: منطقه حسن آباد یزد به عنوان منطقه محروم در شهر است که کانون های مساجد در این منطقه فعال هستند و امیدواریم مسئولان نیز پیگیری بیشتری در این زمینه باشند.

 

 

کد خبر 961915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha