طرح « یاریگران زندگی »، سرفصل دیگری از فعالیت های کانون های مساجد را رقم می زند

جوادیان زاده با اشاره به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کانون های مساجد گفت: طرح « یاریگران زندگی »، سرفصل دیگری از فعالیت های کانون های مساجد را رقم می زند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید جوادیان زاده» ظهر امروز در نشست طرح تربیت مربی « یاریگران زندگی» گفت: طرح یاریگران زندگی از طرح های هوشمندانه با همکاری بین سازمانی خوبی است که توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: ظرفیت کانون های مساجد ظرفیت غیر قابل انکار و یکی از بزرگترین شبکه های فرهنگی است که در تار و پود جامعه ما تنیده شده است.

وی افزود: محله محوری ویژگی خاص کانون های مساجد است که مردم نیز اعتماد خوبی به آن دارند که این می تواند ظرفیتی بزرگ و عامل تاثیر گذار در جامعه باشد.

جوادیان زاده بیان کرد: بخش مهمی از فعالیت های اجتماعی توسط سازمان های مردم نهاد شکل می گیرد که کانون های مساجد یکی از این سازمان های قدیمی داوطلب اجتماعی است که در کشور ما وجود داشته و منشا تحولات خوبی بوده است

وی افزود: استان یزد، نام آور در زمینه فعالیت کانون های مساجد است که بیش از ۸۰۰ کانون فرهنگی هنری مسجد در استان فعالیت می کنند و بسیاری از نیازهای فرهنگی اجتماعی محلات را مرتفع می کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد:  بخشی از فعالیت های کانون ها را در زمان شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم که با از خود گذشتگی به خوبی توانستند نقش آفرینی کنند.

وی افزود: با اجرای طرح « یاریگران زندگی» سرفصل دیگری از فعالیت های کانون های مساجد رقم خورد که امیدواریم در نهایت خروجی مناسبی از آن بگیرم.

جوادیان زاده گفت: بحث اعتیاد پیچیده است که باید از همه اهرم ها برای کنترل آن استفاده کنیم.

 

کد خبر 967608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha