پایش آنلاین رفتار مصرفی کلیه مشترکین دیماندی لرستان

خودنیا گفت: بیش از ۱۰ هزار مشترک دارای کنتور فهام لرستان بصورت آنلاین و لحظه ای در مرکز پایش کنتورهای فهام شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان پایش می شوند.

« فریدون خود نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: حدود 10 هزار کنتور فهام در سطح استان نصب شده که از این تعداد حدودآ 8 هزارمشترک دیماندی و مابقی مشترکین 3 فاز تجاری هستند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اظهار داشت: با توجه به راه اندازی مرکز پایش کنتورهای فهام در ابتدای سال 99 به صورت مستمر رصد می شوند.

 

وی با اشاره به مزایای فراوان کنتورهای فهام، گفت: با نصب این تعداد کنتور هوشمند توانستیم بسیاری از پارامترهای فنی را که تا کنون با سختی و هزینه زیاد جمع آوری می شد به صورت لحظه ای و با دقت زیاد به دست بیاوریم واز هزینه های اضافی جلوگیری نمایم.

 

خودنیابا بیان اینکه حدود 8 هزار مشترک دیماندی در استان وجود دارد، اظهار داشت: برای کلیه این مشترکین کنتور فهام نصب شده و با این اقدام مشترکین دیماندی که سهم عمده ای در مصرف برق دارند به صورت آنلاین پایش و رفتار مصرفی آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

 

خودنیا با اشاره به فصل گرما و اهمیت مدیریت مصرف برق در این فصل، گفت تقریبا با تمامی مشترکین دیماندی تفاهم نامه همکاری منعقد شده  و در صورتی که این مشترکین  الگوی صحیح مصرف طرح خود را رعایت نکنند اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته و مشترک نسبت به اصلاح رفتار مصرفی خود اقدام خواهد نمود که موجب کاهش مصرف و آزاد شدن ظرفیت نیروگاهی و همچنین تامین پایدار و مطمئن برای سایر مشترکین خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مشترکین پر مصرف در استان شناسایی شده اند، گفت: تعدا 1000 دستگاه کنتور فهام تک فاز برای آنها تا پایان سال 99 نصب خواهد شد تا بتوان به صورت لحظه ای رفتار مصرفی آنها را رصد و مدیریت نماییم.

 

خود نیا در خصوص پروژه های هفته دوات، گفت: در هفته دولت شش پروژه احداث شبکه فشار متوسط هوایی در شهرستان‌های بروجرد، ویسیان، کوهدشت و نورآباد با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد و۴۳۸ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان با اشاره به تامین برق روستاهای فاقد برق در مناطق محروم، افزود: در این راستا در هفته دولت روستای دارابی در شهرستان کوهدشت با حجم عملیاتی ۳.۵کیلومتر شبکه فشار متوسط،۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانس ۲۵ با اشتغال زایی ۱۷ نفر و با اعتبار پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و روستای حسین آباد در شهرستان نورآباد با حجم عملیاتی ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانس ۲۵ با اشتغال زایی ۹ نفر با اعتبار دو هزار و ۶۰۰ میلیون ریال برق رسانی خواهند شد.

 

کد خبر 961948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha