اتمام بررسی اولیه طرح جمعیت توسط تیمی از اعضای کمیته زنان و خانواده در هفته آینده

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در نشست امروز کمیسیون مقرر شد تیمی از اعضای کمیته زنان و خانواده در هفته آینده که نمایندگان برای سرکشی به حوزه انتخابیه می روند بررسی اولیه طرح جمعیت را به اتمام برسانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، غلامرضا منتظری در تشریح دستور کار عصر امروز ( سه شنبه، 28 مردادماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز با حضور مسئولانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای نگهبان خبر داد و گفت: مواد این طرح با حضور کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه هفته آینده قرار است نمایندگان برای سرکشی به حوزه انتخابیه بروند در نشست امروز کمیسیون مقرر شد تیمی از اعضای کمیته زنان، خانواده، جوانان و تربیت بدنی کمیسیون با حضور تعدادی از کارشناسان مربوطه، بررسی اولیه طرح را به اتمام برسانند و آن را برای تصویب نهایی به کمیسیون فرهنگی ارائه کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس یازدهم، ادامه داد: پس از تصویب این طرح در کمیسیون به فوریت برای بررسی و تصویب به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود./

کد خبر 962006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha