اولویت بندی در نصب دیواره سنگ نوردی، نه جابجایی دیواره

مدیر اداره ورزش و جوانان شیروان گفت: اولویت بندی این اداره در نصب دیواره سنگ نوردی است نه جابجایی که برخی گمان اشتباه کرده اند.

«محمدرضا برغمدی» در گفت و گو با خبرنگار ️خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: قابل توجه مردم ورزش دوست خراسان شمالی و شیروان، در خصوص جابجایی دیواره سنگنوردی شیروان، این موضوع به شهرستان آران و بیدگل خلاف واقع بوده و صحت ندارد.


 

مدیر اداره ورزش و جوانان شیروان بیان کرد: برابر پیگیری های صورت گرفته از مهندس زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی اعلام کردند در سال ۹۸ در سفری که به شهرستان شیروان داشتم، با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود در این شهرستان، شیروان در رده ۱۰ منطقه برخوردار قرار گرفته است.

 

برغمدی خاطرنشان کرد: فدراسیون از طریق شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نسبت به خرید تجهیزات و نصب دیواره در مناطق مورد نظر اقدام کرده که شیروان هم در لیست اولویت بندی شده قرار دارد.

 

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در راستای حمایت از این رشته پر مدال و با پتانسیل بالا در سال ۹۸ اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال جهت ساخت اسکلت سازه دیواره اقدام کرده که به زودی توسط پیمانکار در محل نصب خواهد شد و همچنین برای اعتبارات سال ۹۹ مبلغ ۳۰ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات و تکمیل آن از محل اعتبارات استانی و ملی در نظر گرفته شده است.

 

مدیر اداره ورزش و جوانان شیروان تصریح کرد: دیواره شیروان درسال ۹۹ پیش بینی شده که انشاالله پس از تامین اعتبار تجهیز و تکمیل و به بهر برداری خواهد رسید.

 

برغمدی عنوان کرد: این شهرستان دارای ۳۲ باب اماکن ورزشی و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته است.

 

وی اذعان کرد: روزانه 7 تا 10 هزار نفر در رشته های مختلف از استخرها، سالن های ورزشی، توپی و انفرادی این شهرستان استفاده می كنند.

کد خبر 962106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha