۴۶۸ واحد مسکونی به متقاضیان بشرویه تحویل داده می شود

فرماندار بشرویه با بیان اینکه ۴۶۸ واحد مسکونی به متقاضیان در بشرویه تحویل داده می شود، گفت: سهم بشرویه در مرحله دوم اجرای این طرح ۲۳۰ واحد مسکونی است که در مرحله ثبت نام قرار دارد و متاسفانه در زمینه تامین زمین برای احداث این واحدها مشکل داریم.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در فاز اول ساخت مسکن محرومان در خراسان جنوبی، سهمیه بشرویه از پنج هزار واحد مسکونی 468 واحد بود که ۲۵۰ واحد ویژه بنیاد مسکن و ۲۱۸ برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ساخته شده است.

 

فرماندار بشرویه بیان کرد: تا این لحظه عملیات احداث همه واحدهای مسکونی در بشرویه شروع شده و بیش از ۹۰ درصد واحدها در مرحله نازک کاری قرار دارند و قسمت اعظمی از 468 واحد مسکونی در روستاهای بخش بشرویه ساخته می شود که این طرح باعث مستقرشدن افرادی شده که به خارج از روستاها مهاجرت کرده بودند.

 

وی با بیان اینکه طی یک ماه آینده 468 واحد مسکونی محرومان به متقاضیان تحویل داده می شود، ادامه داد: مرحله اجرایی این واحدها از هفت ماه گذشته آغاز شد و اکنون هم تلاش می کنیم تا هر چه زودتر به متقاضیان تحویل دهیم؛ نقطه قوت طرح مسکن محرومان این است که باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان می شود.

 

شفیعی به تسهیلات در نظر گرفته شده برای احداث مسکن محرومان اشاره کرد و افزود: به ازای هر واحد مسکونی ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت می شود.

 

فرماندار بشرویه با اشاره به مرحله دوم طرح احداث 6 هزار واحد مسکن شهری گفت: در این مرحله هم سهم بشرویه از سه هزار و 500واحد توزیع شده ۲۳۰ واحد مسکونی است که در مرحله ثبت نام متقاضیان قرار دارد و به محض تشکیل پرونده ها متقاضیان را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی خواهیم کرد.

 

وی در پایان تاکید کرد: برای تامین زمین واحدهای مسکونی محرومان مشکل داریم که امیدواریم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود تا شرمنده مردم نشویم.

کد خبر 962297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha